Uiteraard zal ik er alles aan doen om de zorg aan jou en jullie gezin naar volle tevredenheid uit te voeren. Ik vertrouw erop dat je het mij zal vertellen als er iets is wat je graag anders wil. Omdat niet iedereen dat makkelijk vindt vraag ik, in overleg met jullie, een collega om na drie dagen een korte telefonische tussentijdse evaluatie te doen. Na afsluiting van de kraamzorg ontvang je een evaluatie per e-mail in het kader van klanttevredenheid. Het is belangrijk dat je deze invult, zorgverzekeraars sluiten alleen contracten met kraamzorgaanbieders die een voldoende halen. Mocht je ergens ontevreden over zijn dan zal ik proberen om samen met jou/jullie tot een passende oplossing te komen. Lukt dit niet dan kun je met je klacht terecht bij een externe onafhankelijke klachtenfunctionaris van brancheorganisatie Bo-geboortezorg. Of bij de klachtenfunctionaris van Stichting Zorggeschil.
BO-geboortezorg Stichting Zorggeschil
Europalaan 500 De Meenthe 6
3526 KS Utrecht 8471 ZP Wolvega
085-0471999 0561-618711
info@zorggeschil.nl